پیش بینی قیمت دلار تهران از مسیر هرات

در صورتی که امروز دلار در بازار ارز هرات بالای پله هشتم کانال چهارم تثبیت شوداین امر ممکن است جهت انتظارات در بازار ارز تهران را تغییر دهد.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز ،قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب پشت مرز حساسی متوقف شد؛فعالان بازار می گفتند در صورتی که نرخ دلار در روز جاری این محدوده را حفظ کند این احتمال وجود دارد که به تدریج خریداران به بازار برگردند.

**دلار در دو راهی صعود و نزول

این دسته معتقد با اشاره به آزادسازی مبالغ حساب وکالتی  خودرو  در روز چهارشنبه، می‌گویند باتوجه به اینکه قیمت در ناحیه مناسبی برای خرید این‌ها است، مبالغ آزاد شده می‌تواند به  بازار ارز  و سکه بیاید. البته همچنان افزایشی‌های بازار در اقلیت هستند.

**پیش بینی قیمت دلار از مسیر هرات

در کنار این مورد،در صورتی که امروز دلار در بازار ارز هرات بالای پله هشتم کانال چهارم تثبیت بدهد این امر ممکن است جهت انتظارات در بازار ارز تهران را تغییر دهد.

**پیش بینی جناح کاهشی بازار دلار

با این حال جناح کاهشی بازار می گفتند روند قیمت دلار در روز سه شنبه نزولی است و این حرکت قیمت در دوشنبه پولبکی بود که بازار به آن احتیاج داشت. به همین خاطر تصور  می‌کنند افزایش دوشنبه بازارها استراحت روند نزول بود. آن‌ها در روز یکشنبه هم هشدار اشباع فروش می‌دادند و می‌گفتند در معاملات دوشنبه این اشباع باید خالی شود.

به عقیده این دسته اخبار تبادل زندانیان و آزادسازی منابع بلوکه شده در روزهای آینده می‌تواند قیمت دلار را بیشتر کاهش دهد.

کد خبر 30650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =