تلکیف عرضه یا عدم عرضه خودرو در بورس کالا امروز مشخص می شود

رییس‌ سازمان تعزیرات حکومتی از برگزاری جلسه امروز با سازمان بورس، شورای رقابت و سازمان حمایت برای تعیین تکلیف عرضه خودرو در بورس کالا خبر داد.

به گزارش بیدار بورس، عرضه امروز ۶۰۰ خودرو شاسی بلند چینی در بورس کالا در حالی با وجود اخطار شورای رقابت و درخواست وزارت صنعت برای لغو این تصمیم، فعلا" پابرجا بوده که احمد اصانلو درباره اختلاف نظر شورای عالی بورس و شورای رقابت، گفت: در راستای تعیین تکلیف این مسئله، سازمان تعزیرات حکومتی امروز جلسه‌ای را با حضور نمایندگان سازمان بورس، شورای رقابت و سازمان حمایت برگزار می کند.

وی ادامه داد: حیطه وظایف سازمان تعزیراتی، بررسی تخلفات تعزیراتی است که خودروسازان مرتکب می‌شوند و مسئولیت تشخیص این موضوع هم بر عهده سازمان حمایت است. در جلسه امروز بر این موضوع تاکید می‌شود که آیا ضوابطی برای توزیع خودرو در این بازار تعریف شده و یا اینکه خودروسازان از آن ضوابط پیروی می‌کنند یا خیر؟

اصانلو افزود: اگر با بررسی سازمان حمایت مشخص شود، خودروسازها مشمول عرضه خارج از شبکه یا عدم رعایت ضوابط توزیعی وزارت صنعت هستند باید به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شوند تا برخورد قاطع صورت گیرد.

کد خبر 30837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =