قرارداد ۶ ماهه "تمحرکه" با زیرمجموعه سایپا برای مخازن و کوره خط رنگ

شرکت ماشین سازی نیرو محرکه قرارداد ۶ ماهه به ارزش ۴۴.۷ میلیارد تومان با شرکت زامیاد منعقد کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت ماشین سازی نیرو محرکه که در بازار پایه فرابورس حضور دارد از انعقاد قرارداد ۶ ماهه با زامیاد برای طراحی، ساخت، بسته بندی، حمل، تخلیه و نصب مخازن و کوره خط رنگ به ارزش ۴۴.۷ میلیارد تومان خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

بر اساس این گزارش، "تمجرکه" اعلام کرد: قرارداد طراحی، ساخت، بسته بندی، حمل، تخلیه و نصب مخازن و کوره خط رنگ ed&pt به وزن تقریبی ۴۴۰ تن و مبلغ ۴۴.۷ میلیارد تومان با شرکت زامیاد منعقد شد. بنا به درخواست شرکت زامیاد و با پیشنهاد قیمتی حمل مواد از آن شرکت به محل کارخانه "تمحرکه"،   ۱۷۰۰ تومان برای هر کیلو مواد ارسالی نیز در قرارداد اضافه شده است.

مذت قرارداد ۶ ماه از پرداخت مبلغ پیش پرداخت و کارفرما (شرکت زامیاد) مجاز خواهد بود نسبت به افزایش یا کاهش موضوع قرارداد با قیمت تعیین شده در قرارداد به میزان ۲۵ درصد اقدام و پیمانکار (شرکت ماشین سازی نیرومحرکه) متعهد به اجرای آن است.

۲۰ درصد مبلغ کل بعنوان پیش پرداخت در دو مرحله جمعاً به مبلغ حدودی ۸.۹۵ میلیارد تومان و در ازای تحویل چک به حساب شرکت واریز شده و بقیه مبلغ با توجه به پیشرفت پروژه و با تایید صورت وضعیت های ارسالی و پس از کسر کسورات قانونی به شرکت ماشین سازی نیرومحرکه پرداخت می شود.

کد خبر 31532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =