سفارش خرید سهام عرضه اولیه امروز "فصبا" از ۹:۱۵ شروع شد

فرایند عرضه اولیه سهام شرکت صبا فولاد خلیج فارس با سفارش گیری از ساعت ۹:۱۵ امروز به روش حراج شروع شد.

به گزارش بیداربورس، امروز شرکت صبا فولاد خلیج فارس به روش حراج، عرضه اولیه و طی آن حداکثر سهمیه دو میلیون سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار می شود.

۱) دوره سفارش‌گیری از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۱:۱۵ است.

۲) باتوجه به اینکه روش عرضه در مرحله اول حراج است، اولویت تطبیق سفارشات ابتدا قیمت بوده و در قیمت‌های برابر، اولویت با زمان ارسال سفارش است.

۳) امکان ارسال سفارش در مرحله اول برای معامله‌گران برخط و برخط گروهی فراهم نیست. ارسال سفارش خرید برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام و مختلط، صرفاً توسط ایستگاه‌های معاملاتی (نامک) صورت می‌گیرد.

۴) کلیه درخواست‌های خرید جهت ورود سفارش باید به قیمت محدود باشد.

۵) خریداران امکان ارسال سفارش‌های متعدد به سامانه معاملاتی را دارند لکن حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی ۲ میلیون سهم است.

۶) سفارش‌های ثبت شده طی دوره ثبت سفارش قابل اصلاح یا حذف هستند. پس از پایان این دوره، ورود، حذف یا اصلاح سفارش مجاز نیست.

۷) کلیه درخواست‌های خرید جهت ورود سفارش باید مضربی از ۲ سهم باشد.

۸) مشاور عرضه شرکت کارگزاری صبا جهاد است.

۹) وفق تبصره ماده ۶ مکرر ۳ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس تهران و فرابورس ، بورس مربوطه باید تعداد و قیمت سهام تخصیص داده شده به سرمایه‌گذاران واجد شرایط را به تفکیک مشخصات هر سرمایه‌گذار واجد شرایطی که در عرضه اولیه شرکت کرده در روز عرضه اولیه افشا کند.

۱۰) صرفا صندوق هایی (صندوق های سرمایه‌گذاری سهام و مختلط) مجاز به ورود سفارش در عرضه هستند که گزارش ارزشیابی سهام تهیه شده توسط صندوق را به آدرس ایمیل MarketOperation ifb.ir ارسال کردند.

۱۱) متعهد خرید و سقف تعهد: شرکت تأمین سرمایه دماوند به میزان ۶۶ میلیون سهم معادل ۶۰ درصد عرضه اولیه.

۱۲) پس از کشف قیمت، نماد معاملاتی "فصبا" به منظور طی مراحل افزایش سرمایه از محل صرف سهام و از طریق سلب حق تقدم متوقف خواهد شد. در این مرحله افزایش سرمایه شرکت به میزانی خواهد بود که طی آن ۱۸ درصد از سهام شرکت از طریق واگذاری حق تقدم‌های سلب شده به عموم عرضه می‌شود. لذا متقاضیان باید آثار ناشی از افزایش سرمایه در میزان مالکیت پس از افزایش سرمایه و نیز توقف نماد معاملاتی برای این موضوع را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 32073

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =