وعده مشروط تخفیف ۳۰ درصدی خوراک متانول سازان و ادعای حمایت از صنعت

معاون وزیر نفت با ادعای حمایت دولت از صنعت پتروشیمی، وعده مشروط برای تخفیف خوراک ۲۰ تا ۳۰ درصدی تولیدکنندگان متانول و سرمایه گذاران داد.

به گزارش بیدار بورس، مرتضی شاه میرزایی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جریان بازید از طرح پتروشیمی آرتا انرژی که یکی از طرح های تکمیل زنجیره ارزش صنعت بشمار می رود، گفت: شرکت ها و سرمایه گذاران می‌توانند با توسعه زنجیره ارزش محصولات از تخفیف خوراک بهره مند شوند تا حاشیه سود امن تری ایجاد کنند.

وی مدعی شد : حمایت کامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سرمایه گذاران و شرکت ها در راستای اجرای راهبرد کلان تکمیل زنجیره ارزش برقرار  بوده و یکی از ظرفیت های مندرج در لایحه برنامه هفتم برای توسعه صنعت پتروشیمی، تخفیف خوراک پلکانی است.

به گفته شاه میرزایی، شرکت های تولیدکننده متانول به شرط تکمیل زنجیره ارزش، بدون قید و شرط از تخفیف تا ۳۰ درصدی خوراک برخوردار خواهند شد. سرمایه گذاران طرح های پتروشیمی نیز می توانند نسبت به میزان سرمایه برای تکمیل زنجیره ارزش از مزیت تخفیف خوراک ۲۰ تا ۳۰ درصدی برخوردار شوند.

براساس این گزارش، معاون وزیر نفت در حالی چنین وعده ایی داده و مدعی حمایت از صنعت پتروشیمی شده که دولت با مصوبه حرف و حدیث دار گرانی نرخ خوراک پتروشیمی ها و صنایع بورسی در اردیبهشت، زمینه سقوط بی سابقه شاخص در یک روز ( ۱۷ اردیبهشت با ریزش ۱۲۵ هزار واحد) را و افزایش بی اعتمادی ها به آینده بازار سهام و صنعت و اقتصاد را فراهم کرده است!

کد خبر 32826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =