"پی پاد" ۳ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد

عملکرد ۸ ماهه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با شناسایی درآمد ۳ هزار میلیارد تومانی و رشد ۱۱۷ درصدی و بازدهی سهام حدود ۲۰۰ درصدی سهام همراه شد.

به گزارش بیداربورس، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با سرمایه اسمی ۳۰۰ میلیارد تومانی، گزارش عملکرد مرداد و ۸ ماه سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۲ را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، "پی پاد" در دوره مرداد از اجاره و پشتیبانی پایانه های فروش ، فروش پین و اعتبار ، کارمزد تراکنش، فروش کارت و سایر درآمدهای عملیاتی بالغ بر ۴۰۰.۴ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این در حالی است که در مرداد سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳۴۳.۶ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و طی این مدت با افزایش ۱۷ درصدی روبرو شد.

این شرکت بورسی در عملکرد ۸ ماهه بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۱۷ درصدی همراه شد. درآمد حاصل از فروش پین و اعتبار بالغ بر ۱.۸ هزار میلیارد تومان (معادل ۶۲ درصد درآمد) بود که بیشترین قلم درآمدی دوره ۸ ماهه به حساب می آید.

همچنین بررسی بازدهی سهام این شرکت از ۱۶ فررودین سال جاری (زمان ورود به بورس) تا ۳۱ مرداد نشان می دهد قیمت هرسهم "پی پاد" از ۵۵۰ تومان کشف قیمت به ۱۶۱۹ تومان رسیده که با احتساب سود ۳۰ تومانی هر سهم، بازدهی سهام آن طی ۸۶ روز کاری  حکایت از بازدهی جالب حدود ۲۰۰ درصدی دارد.

"پی پاد" ۳ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد

کد خبر 33385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =