۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
سامانه یکپارچه خودرو باز شد

مدیر طرح یکپارچه خودرو از باز شدن سامانه برای ۳ درصد باقی‌مانده از ثبت‌نام کنندگان مرحله دوم و شامل ۹ محصول از دو شرکت خبر داد.

به گزارش بیداربورس، مهدی تقدسی با اعلام خبر بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو از شب گذشته به ایرنا گفت: بازگشایی مجدد سامانه با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید برای سه درصد باقی‌مانده از ثبت‌نام کنندگان مرحله دوم ضمن حفظ اولویت آنان انجام می‌شود.

وی افزد: این دسته از متقاضیان می‌توانند ۹ محصول از دو شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو را انتخاب کنند. از شرکت کرمان موتور چهار مدل خودروی جک J۴, J۷, S۳ , S۵ و از شرکت مدیران‌خودرو پنج خودروی آریزو ۶، FX، تیگو۷، X۲۲ و X۵۵ برای متقاضیان در نظر گرفته شد. همچنین برای افرادی که تاریخ تحویل محصول آنان در فصول آتی مشخص شده، امکان ثبت نام وجود داشته و می‌توانند همان خودروهای ثبت نام شده یا دیگر خودروهای این دو شرکت را زودتر تحویل بگیرند.

این مقام مسئول ادامه داد: تحویل خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود و به نوعی فروش فوق العاده محسوب می‌شود. پس از این مرحله نیز ظرفیت موجود همه خودروسازان مجددا بررسی و بر مبنای آن مراحل آتی طرح یکپارچه خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 33415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =