کدام نمادهای بورسی و فرابورسی امروز متوقف می‌شوند؟

نماد "خبهمن و ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی بسته و ۴ سهم منفی هم مشمول رفع گره معاملاتی شدند و آمار ابطال با توضیح هم به کمترین رقم ممکن رسید!

به گزارش بیداربورس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در آخرین روز کاری هفته، نماد شرکت های گروه‌ بهمن‌، نوسازی‌ و ساختمان‌ تهران‌، عمران‌ و توسعه‌ فارس‌، توس‌گستر ، هتل پارسیان کوثر اصفهان، صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان و مبین انرژی خلیج فارس به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت ۱۰ بازگشایی می شوند.

شرکت های داروسازی‌ عبیدی‌ برای یک روز و قند تربت حیدریه، باشگاه استقلال، صنعت برق زنجان و قزوین و بانک سامان هم برای دو روز از تابلو معاملات خارج شد.

سهام ۴ شرکت فرابورسی پلاستیک‌ شاهین، ساختمانی اعتماد گستر، فروشگاه های زنجیره ای رفاه و گسترش صنایع انرژی آذرآب که در روزهای قبل دارای فروش بودند، امروز مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی شامل فیبر ایران به دلیل وجود ظن دستکاری قیمتی، بانک ملت، فولاد خوزستان و ایران مرینوس به علت عدم رعایت اصل انصاف و نمادهای فرابورسی " استقلال، وآرین، کرمان، تفیرو، کابگن، نبروج، بایکا و آبین" طبق بندهای بند ۱۹ ماده ۱۰ و ۵ و ۶ ماده ۲۰ و ۱۴۷ دستورالعمل شد.

کد خبر 34867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =