کدام نمادهای بورسی و فرابورسی امروز متوقف می‌شوند؟

نماد ۱۶ شرکت بورسی و فرابورسی بسته و ۶ سهم منفی و مثبت هم مشمول رفع گره معاملاتی شدند و آمار ابطال با توضیح هم با یک مورد جدید به ۲۱ مورد افزایش یافت.

به گزارش بیداربورس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در اولین روز کاری هفته، نماد شرکت های آسیاتک، بانک صادرات، پگاه‌ آذربایجان‌ غربی‌، توسعه و عمران امید، آرتاویل تایر، الماس حکمت ایرانیان، بهپاک و سیمان غرب آسیا به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت 10 بازگشایی می شوند.

شرکت های حفاری شمال، سرامیک‌های‌صنعتی‌اردکان‌ و پرداخت الکترونیک سامان کیش برای یک روز و قند تربت حیدریه، بانک ایران زمین، مس افق کرمان، کشتیرانی خط دریا بندر و ساختمانی نظام مهندسی ایران هم برای دو روز از تابلو معاملات خارج شد.

سهام 6 شرکت فرابورسی بانک سرمایه، آزمایش، تولی‌پرس‌، جوش‌ و اکسیژن‌ ایران‌، نساجی بروجرد و کشاورزی آرین توسکا که در روزهای قبل دارای صف فروش و خرید بودند، امروز مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی شامل دشت مرغاب و کاغذ پارس به دلیل وجود ظن دستکاری قیمتی، پتروشیمی خلیج فارس به دلیل وقوع اشتباهات احصاء شده ( مورد جدیدی که تا پیش از این اعلام نشده بود) ، سرمایه گذاری داروئی تامین، خدمات انفورماتیک، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، پالایش نفت تهران، سایپا ، تاید واتر و گل گهر  به علت عدم رعایت اصل انصاف و نمادهای فرابورسی " وایرا، کارام، کابگن، فنرژی، وآرین، کباده، قچار، وحافظ، وحکمت، وسالت و حشکوه" طبق بندهای ماده های 17،20 5 و 28 شد.

کد خبر 34923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =