فروش فوق العاده هزار و ۱۲۵ چانگان CS۵۵ سایپا آغاز شد + جزئیات

مدیرعامل سایپا از آغاز فروش فوق العاده هزار و ۱۲۵ چانگان CS۵۵ وارداتی با قیمت اولیه علی الحساب و موعد تحویل ۹۰ روزه خبر داد.

به گزارش بیداربورس، محمدعلی تیموری در باره آخرین وضعیت ترخیص خودروهای وارداتی، گفت: در مرحله اول قرار بود هزار و ۱۰۸ چانگان وارد شود که فرآیند واردات آن انجام شده‌ و تا کنون ۵۷۰ دستگاه از این خودروها تحویل مشتری شد.

وی افزود: نکته مهم در واردات خودرو، اخذ مجوزهای لازم برای شماره گذاری و شامل ۲۶ فرآیند است تا بتوان مجوز پلاک دریافت کرد. خوشبختانه این امور تسریع شد. به طوری که خودروهای چانگان در سطح شهر مشاهده می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: تمام خودروهای چانگان CS۳۵ تحویل مشتریان شد. هزار و ۱۲۵ خودرو چانگان CS۵۵ هم وارد و فروش فوق العاده برای آن آغاز شد. قیمت اولیه علی الحساب که سازمان حمایت برای این خودرو اعلام کرده، یک میلیارد تومان است که ۹۰ روزه باید تحویل شود.

تیموری از ثبت نام برای خودرو زوتی دی ال ۵ وارداتی پارس خودرو خبر داد و گفت: فرآیند واردات خودروها در سایپا منظم شده است. به طوری که ۲۰۰ خودروی تمام برقی برای شهرداری تهران ثبت سفارش شده و تا یک هفته دیگر به ایران خواهد آمد.

وی درباره واردات خودروهای دست دوم هم توضیح داد: به محض ابلاغ آئین نامه واردات خودروهای دست دوم، فرایند واردات این خودروها را آغاز خواهیم کرد. تویوتا کرولای ۲۰۲۳ جزو خودروهای دست دومی است که وارد می‌شود. واردات صفر کیلومتر این خودرو هم در دستور کار است.

کد خبر 35216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =