پیش بینی قیمت سکه امروز ۲ آبان

قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی دوشنبه شب نسبت به روز دوشنبه تقریبا رنج بود، در شرایط فعلی کف و سقف قیمت سکه از نگاه برخی از معامله گران چقدر است؟

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی روز گذشته در محدوده ۲۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد اما درآخرین ساعت معاملاتی با پیروی از طلای آب شده  ۵۰ هزار تومان کاهش یافت و در محدوده ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بسته شد.

طلای آب شده که با صعودی شدن انس جهانی طلا، لیدر افزایشی بازار ارز و طلا از نیمه مهر به بعد بوده است در روز قبل با عقب‌گرد انس، طلای آب‌شده کاهش قابل توجهی را ثبت‌کرد.

بررسی ها نشان می دهد که در معاملات پشت خطی دوشنبه شب کم رونق بوده و سکه  امامی در همان محدوده عصر دوشنبه یعنی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

پیشکسوت های بازار می گویند  احتمالاً دوباره برای شکست مرز ۲۹ میلیون تومان تلاش خواهند کرد و اگر این مرز را فتح کنند احتمال صعودی‌شدن فلز گران‌بهای داخلی تا نیمه کانال ۲۹ میلیون تومان وجود دارد.

با این حال اگر بازار سکه با کاهش تقاضا همراه شود  ممکن است سکه تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان و به‌تدریج وتا ابتدای کانال یاد شده عقب‌نشینی خواهد کرد.

به عقیده تکنیکال کارها محدوده ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه امامی از اهمیت بسزایی برخوردار است و بازیگران بلندمدت توجه خاصی به آن دارند. گروهی از معامله‌گران هم تصور می کنند که سکه در صورت از دست دادن حمایت ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی، به طور موقت از فاز صعودی خارج خواهد شد. 

در شرایط فعلی برخی از معامله گران معتقدند که کف قیمت سکه محدوده ۲۷ میلیون تومان و سقف آن مرز ۳۰ میلیون تومان می باشد.به عقیده این دسته بازار برای اینکه شاهد شکسته شدن کف و سقف سکه باشد نیازمند اخبار قوی تری است.

کد خبر 35380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =