اتصال ۶۵۰۰ فروشگاه به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از اتصال بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ فروشگاه به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی در استان خبر داد.

به گزارش بیداربورس اصغر رشنودی، با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اظهار کرد: با توجه به اینکه اتصال به سامانه طرح کالابرگ الکترونیک رایگان است، تاکنون بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ فروشگاه به سامانه این طرح در استان متصل شده‌اند.

وی افزود: در استفاده از اعتبار این طرح در خوزستان بیش از ۴۵۳ میلیارد تومان از اعتبار طرح استفاده شده است و در این زمینه دومین استان کشور بعد از استان خراسان رضوی هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۲۲۳ هزار خانوار خوزستانی از طرح کالابرگ الکترونیک استفاده کرده‌اند و در این راستا بیش از ۶۵۵ هزار تراکنش در استان انجام شده است.

رشنودی عنوان کرد: صاحبان فروشگاه‌ها و صنوف خواروبار، سوپرمارکت، مرغ و گوشت و تعاونی‌های مصرف و عمده‌فروشی‌ها می‌توانند در فرصت باقیمانده، با ثبت نام در برنامه کاربردی "شما" به طرح بپیوندند و از مزایای فروش کالابرگ الکترونیکی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح کنترل تورم ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله شیر کم‌چرب (بطری)، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است.

کد خبر 35644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =