چادرملو شرایط حضور در مناقصه پروژه ۳۰۰ هزار تنی فولاد میبد را اعلام کرد

شرکت چادرملو، شرایط برگزاری مناقصه در خصوص مهندسی، تامین، اجرا و راه اندازی پروژه ۳۰۰ هزارتنی میلگرد شاخه و کلاف SBQ فولاد میبد را اعلام کرد.

به گزارش بیداربورس، شرکت چادرملو از شرایط برگزاری مناقصه در خصوص مهندسی، تامین، اجرا و راه اندازی پروژه ۳۰۰ هزارتنی میلگرد شاخه و کلاف SBQ فولاد میبد به صورت EPC خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

بر اساس این گزارش، "کچاد" اعلام کرد: شرکت در نظر دارد مهندسی، تامین، اجرا و راه اندازی پروژه ۳۰۰ هزارتنی میلگرد شاخه و کلاف SBQ فولاد میبد را به صورت EPC از طریق مناقصه عمومی مرحله ای(با ارزیابی فنی-بازرکانی) به پیمانکار واجد شرایط واگذار کند.

مناقصه گران برای حضور در مناقصه باید دارای گواهینامه طرح و ساخت (EPC) پایه یک در رشته صنعت و معدن یا دارای گواهینامه پیمانکاری پایه یک در رشته صنعت و معدن به همراه گواهینامه پایه یک مشاوره در گروه صنعت و ماشین سازی به اضافه دارا بودن تفاهم نامه همکاری با یکی از شرکت های دارای فناوری (دانیلی ایتالیا، ای ام اس آلمان، پریمتال ژاپن/ اتریش، بومینی ایتالیا) صرفاً برای این کارخانه باشند. تضمین حضور در مناقصه برابر ۱۶۵ میلیارد تومان است که باید به صورت ضمانتنامه بانکی معتبر ارائه شود.

کد خبر 36255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =