اقدام جدید ستاد امر به معروف در مورد صنعت خودرو با امضا ۱۰ هزار نفر!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ادامه ورود به صنعت خودرو، خواستار ورود سازمان بازرسی به مطالبات ۱۰ هزار نفری شد!

به گزارش بیداربورس، محمدحسین طاهری آکردی با ارسال نامه ای به ذبیح اله خدائیان با اشاره به اصل هشتم قانون اساسی که ستاد امر به معروف را محل رجوع مردم و طرح مطالبات اقشار مختلف دانسته، اعلام کرد: معاونت اجتماعی و مطالبه گری این ستاد روزانه پاسخگوی تماس‌هایی با موضوعات مختلف است که دسته بندی و اولویت‌گذاری این تماس‌ها نشان می‌دهد مسأله کیفیت و قیمت خودرو در رأس مطالبات مردمی است.

مردم گلایه‌مند هستند بر چه اساس و منطقی قیمت یک خودرو گاهی در طول یک ماه چند بار افزایش پیدا می‌کند اما کیفیت خودروها ثابت و حتی گاهی دچار افت هم می‌شود. این ستاد از باب امر به معروف و نهی از منکر مردم به مسئولین به مسئله شفاف سازی نحوه قیمت گذاری خودرو و نه مسائل تخصصی این صنعت ورود کرده و با راه اندازی پویش مطالبه‌گری شفاف سازی قیمت خودرو توسط شورای رقابت در صدد تجمیع مطالبات مردمی در قالب یک پویش و انتقال آن به نهادهای قانونی برآمد.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کنار تولیدکنندگان قرار گرفته اما رضایت مردم بر هر امر دیگری اولی است. این پویش ۳۰ آبان ماه راه‌اندازی شد که مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار گرفت. به نحوی که تا تاریخ این نامه بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم این پویش را امضا کرده‌اند.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر بعد از رسیدن این پویش به عدد قابل توجه با تهیه و تنظیم این نامه، مطالبه و نارضایتی مردم را به سازمان بازرسی کل که نهاد قانونی متولی در این زمینه است، ارجاع می‌دهد تا طبق فرآیندهای قانونی به این مطالبه مردم رسیدگی شود.

با توجه به اینکه خدشه به نظام اسلامی بالاترین منکر است و نارضایتی مردم باعث خدشه به نظام می‌شود، درخواست می شود در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به مطالبات مردم در زمینه مسائل مرتبط با صنعت خودرو اقدام کنید.

کد خبر 37014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =