جزئیات ثبت سفارش خرید ۸ درصد سهام "غکورش" اعلام شد

شرایط و فرایند عرضه اولیه ۸ درصد سهام صنعت غذایی کورش با سفارش گیری از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ اعلام شد.

به گزارش بیداربورس،  طبق اعلام قبلی امروز، ۸ درصد از سهام شرکت صنعت غذایی کورش عرضه اولیه و طی آن ۲۴۰ میلیون سهم (۱۶۸ میلیون سهم جهت عرضه به عموم و ۷۲ میلیون سهم نیز صرفا به صندوق های سرمایه گذاری) با محدوده قیمتی ۲۸۵۰ تا ۲۹۹۵ تومانی و سهمیه ۵۰۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی واگذار می شود.

در این رابطه مدیر عملیات بازار شرکت بورس زمان سفارش گیری سهام "غکورش" را به عنوان سومین شرکت جدید سال از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ اعلام کرد.

۱- دوره ثبت سفارش از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر است.

۲- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر شخص حقیقی و حقوقی تعداد ۵۰۰ سهم است و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است.

۳- ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (کف قیمت ۲۸۵۰۰ و سقف قیمت ۲۹۹۵۰ ریال) جهت ثبت سفارش امکانپذیر است و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نیست. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

۴- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و طبق مفاد مندرج در ماده ۱۷ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس تهران خواهد بود.

۵- صندوق های سرمایه گذاری می توانند روز شنبه هشتم خرداد براساس ساز و کار عملیاتی و سهمیه ای که متعاقبا اعلام خواهد شد نسبت به ورود سفارش خرید سهمیه در نظر گرفته شده به تعداد تخصیص داده شده اقدام کنند. در روز عرضه اولیه دارای اختیار فروش تبعی این سهام طبق موضوع اطلاعیه دوم خرداد خواهند بود.

کد خبر 3737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =