۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

نگاهی به عملکرد ۳ ماهه ٤ دارویی‌ها

رشد انفجاری ریشمک در مقابل رقبا
نگاهی به عملکرد ۳ ماهه ٤ دارویی‌ها

نگاهی به ۴ شرکت دارویی داروسازی دکتر عبیدی، البرز بالک، ایران دارو و ریشمک در ۳ ماهه گذشته داشته‌ایم.

به گزارش بیدار بورس، نگاهی به ۴ شرکت دارویی داروسازی دکتر عبیدی، البرز بالک، ایران دارو و ریشمک در ۳ ماهه گذشته داشته‌ایم. سال مالی شرکت‌های دارویی ذکرشده مربوط به پایان آذرماه ۱۴۰۳ است و سومین ماه خود را سپری می‌کنند. این شرکت‌ها تا پایان اسفندماه از فروش محصولات خود به ترتیب به درآمد تجمیعی ۲ هزار میلیارد تومان، ۱۹۹ میلیارد تومان، ۱۶۰ میلیارد تومان و ۱۱۵ میلیارد تومان دست یافته‌اند.
نگاهی به عملکرد ۳ ماهه ٤ دارویی‌ها
با توجه به مبالغی که در جدول فوق ملاحظه کردید، بیشترین میزان درآمد تا پایان دوره ۳ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ را شرکت داروسازی دکتر عبیدی با مبلغ ۲ هزار و  ۳ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. مجموع درآمد "دعبید" در ۳ ماه گذشته ۳۲ درصد افزایش را تجربه کرد به‌گونه‌ای که از مبلغ یک هزار و ۵۲۲ میلیارد تومان در دوره مشابه سال گذشته به مبلغ کنونی دست یافت.

"دعبید" در پایان اسفندماه ۱۴۰۲ میزان درآمد ماهانه خود را ۸۳۲ میلیارد تومان در سامانه کدال به ثبت رساند که این مبلغ از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آمد و در مقایسه با ماه گذشته نیز این مبلغ ۱۴ درصد رشد را به دنبال داشته است. پرفروش‌ترین محصول این شرکت دارویی مربوط به قرص‌ها با مبلغ ۶۸۶ میلیارد تومان بود که ۸۲ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.
نگاهی به عملکرد ۳ ماهه ٤ دارویی‌ها
در بین شرکت‌هایی که نام‌ برده شد، کمترین میزان درآمدزایی از فروش محصولات را ریشمک با ۸۱ میلیارد تومان در اختیار داشت و همچنین در مدت زمان ۳ ماهه نیز به درآمد تجمیعی ۱۱۵ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. با توجه به این موضوع که ریشمک در بین شرکت‌های ذکرشده کمترین میزان درآمد را به خود اختصاص داد اما؛ بالاترین رشد درآمد تجمیعی را در بین شرکت‌ها با افزایش ۳۶۲ درصدی به نام خود زد.

محصولات این شرکت تماماً در بازار صادراتی به فروش می‌رسد و محصولاتی که به فروش می‌رساند عبارت است از پودر شیرین بیان با نرخ فروش ۲۰۶ میلیون تومان در ازای هر تن و عصاره شیرین بیان با ۱۷۷ میلیون تومان در ازای هر تن.

کد خبر 37777

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =