مدال افتخار ملی صادرات به ذوب آهن اصفهان رسید

شرکت ذوب آهن به عنوان تنها مدال آور ملی صادرکنندگان سال ۹۹ انتخاب و بالاترین نشان صادرات را کسب کرد.

به گزارش بیداربورس به نقل از بورس‌پرس، شرکت ذوب آهن در مراسم تجلیل از صادرکنندگان کشوری به عنوان تنها مدال آور ملی صادرکنندگان سال ۹۹ (بالاترین نشان صادرات) انتخاب شد و منصور یزدی زاده مدیرعامل "ذوب"، لوح و تندیس ویژه این مراسم را از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و علیرضا  رزم حسینی وزیر صنعت دریافت کرد.

وی درخصوص عوامل انتخاب این شرکت گفت: تداوم رشد صادرات، افزایش تعداد بازارهای هدف صادراتی، افزایش صادرات محصولات فولادی به کشورهای منطقه، آفریقا و آسیای جنوب شرقی، حفظ کیفیت برتر محصولات، برگشت بالغ بر ١٠٠ درصد ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی، ثبت جهانی برند و لوگوی ذوب آهن را می توان از عوامل انتخاب برشمرد.

وی با اشاره به رشد تولید محصولات ساختمانی افزود: ذوب آهن دو هدف عمده را مد نظر دارد که شامل تولید محصولات صنعتی جدید از جمله تولید ریل ملی و توسعه شبکه ریلی و همچنین توسعه بازارهای صادراتی می شود و اکنون نیز صادرات ریل که تا سال گذشته واردکننده آن بودیم آغاز شده است.

یزدی زاده در خصوص موانع توسعه صادرات عنوان کرد: در زمینه صادرات با چالش هایی مواجه هستیم که مربوط به تحریم ها و برخی مشکلات داخلی است. امید می رود با همت و همدلی مسئولین این موانع برطرف شود و رشد و شکوفایی اقتصادی و اقتدار بیش از پیش ایران را در عرصه های جهانی شاهد باشیم.

کد خبر 550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =