افزایش سرمایه ۸۴ درصدی "شپنا" منتظر مجوز سازمان بورس

پالایشگاه بورسی از بررسی حسابرس و کارشناسان رسمی دادگستری مبنی بر افزایش سرمایه ۸۴ درصدی از محل تجدید ارزیابی زمین ها و قرارگیری در مرحله صدور مجوز خبر داد.

به گزارش بیداربورس، پالایشگاه اصفهان از نهایی شدن بررسی های حسابرس مستقل و کارشناسان رسمی دادگستری مبنی بر افزایش سرمایه ۸۴ درصدی از محل تجدید ارزیابی زمین ها و قرارگیری در مرحله صدور مجوز سازمان بورس خبر داد.

براین اساس، مرتضی ابراهیمی مدیرعامل "شپنا" پیرو شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین اعلام کرد: پس از انتشار گزارش توجیهی حسابرسی نشده افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین ها با توجه به ابلاغیه ۷ خرداد سال ۹۹ سازمان بورس و نیاز به اخذ اصالت ثبتی زمین ها، فرآیند بررسی های حسابرس مستقل و کارشناسان رسمی دادگستری نهایی و گزارش حسابرسی شده  ۲۹ خرداد در کدال انتشار عمومی شد و اکنون پرونده افزایش سرمایه در مرحله بررسی کارشناسی و صدور مجوز از طرف سازمان است.

بنابراین گزارش، پالایشگاه اصفهان ۲۸ آذر سال گذشته از برنامه افزایش سرمایه ۱۰۱ درصدی از محل تجدید ارزیابی خبر داده بود که در ۲۹ خرداد با انتشار اصلاحیه ای و با اعمال اصلاحات مورد نظر حسابرس، پیشنهاد افزایش سرمایه را به ۸۴ درصد کاهش داد تا سرمایه فعلی را از ۷.۶ به ۱۳.۹ هزار میلیارد تومان برساند و قادر به اصلاح ساختار سرمایه شود.

کد خبر 6149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =