۴۰ فروشگاه بزرگ انگلیس به مشتریان بیت‌کوین می‌دهند

شرکت مد بریتانیا از ارائه بیت کوین به مشتریان توسط بیش از ۴۰ فروشگاه بزرگ انگلیسی خبر داد که از نیمه اول سال آینده میلادی اجرا می شود.

به گزارش بیداربورس، شرکت مد بریتانیا متخصص در زمینه پرداخت با رمز ارزها با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بیش از ۴۰ فروشگاه زنجیره ای بزرگ از نیمه اول سال ۲۰۲۲ به جای برنامه‌های وفاداری سنتی به صاحبان کارت‌های عضویت امکان می‌دهند تا بیت‌کوین دریافت کنند. این امتیاز برای مشتریانی است که کارت‌های عضویت را از طریق اپلیکیشن‌های وابسته به شرکت مد روی گوشی تلفن نصب کرده باشند.

بر اساس این گزارش، سه شرکت اوکادو، هم بیس و بوت در زمینه فروش اینترنتی محصولات غذایی، دکوراسیون و تعمیرات خانه و داروخانه‌های زنجیره‌ای اعلام کردند در این برنامه حضور نخواهند داشت.

حجم پول در گردش بازار رمزارزها در ماه جاری میلادی برای نخستین بار از ۳ میلیارد دلار فراتر رفت. امری که نشانه عطش سیری ناپذیر بازارهای مالی کلاسیک برای کسب سود بیشتر و حاکی از جذابیت این حوزه جدید برای سرمایه‌گذاران است.

شرکت مد ماه گذشته از پیوستن ۳۰ شرکت بریتانیایی به برنامه پاداش بیت‌کوینی به مشتریان وفادار این فروشگاه‌ها خبر داده بود. احتمال پیوستن برندها و فروشگاه‌های دیگر به این برنامه همچنان وجود دارد.

بیت‌کوین اولین ارز مجازی جهان در ماه‌های گذشته فراز و فرودهای بسیاری تجربه کرد. پس از اوج‌گیری تاریخی ارزش این رمزارز در پایان اکتبر (مهر)، هفته گذشته قیمت آن ۱۵ درصد سقوط کرد.

کارگزارن بورس و مشاوران اقتصادی در اروپا به مشتریان توصیه می‌کنند، تنها پولی را که آماده از دست دادن هستند در بازار ارزهای مجازی سرمایه‌گذاری کنند.

کد خبر 9765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =