جزییات مصرف انرژی ۴۵۱ شرکت تولیدی بر سامانه کدال

جزییات مصرف انرژی ۴۵۱ شرکت تولیدی، در راستای افزایش شفافیت در بازار سرمایه در سامانه کدال منتشر شد.

به گزارش بیدار بورس، شاخص کل بورس امروز با ۷۵۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۳۷ واحد کاهش یافت و رقم ۳۵۹ هزار و ۱۳۴ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۳۶۷ هزار معامله به ارزش ۲۶ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال انجام دادند.

ایران خودرو، بانک ملت، بانک صادرات ایران و سایپا نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ۲۸ واحد کاهش یافت و رقم ۱۸ هزار و ۳۷۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۱۶۱ هزار معامله به ارزش ۱۹ هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال انجام شد.

صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و ذغال سنگ پروده طبس نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی ودر مقابل اعتباری ملل، پلیمر آریاساسول و توسعه سامانه نرم افزاری نگین نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

در بازار امروز ۵۳ نماد صف خرید و ۹۱ نماد صف فروش بودند که ارزش صف های خرید ۹۷۳ میلیارد ریال و ارزش صف های فروش ۳۴۹۷ میلیارد ریال بود.

منبع: سنا
کد خبر 11838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =