"کی‌بی‌سی" در فروردین‌ماه کرکره‌ها را پایین کشید

متوسط درآمد ماهانه این شرکت ۷۲ میلیارد تومان در ازای هر ماه بود.

به گزارش بیدار بورس، شرکت کی بی سی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از محل فروش و ارائه خدمات به میزان درآمد عملیاتی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان دست پیدا کرد! حال آنکه در ٤ ماه ابتدای سال مالی، متوسط درآمد ماهانه این شرکت ۷۲ میلیارد تومان در ازای هر ماه بود و در ۴ ماه ابتدایی سال مالی خود به درآمد تجمیعی بالغ‌بر ۲۹۰ میلیارد تومانی رسید.

"کی بی سی" در چهارمین ماه از سال مالی میزان سرمایه خود را ۴۹ میلیارد تومان به ثبت رساند،

روند درآمدزایی کی بی سی در سال مالی

میزان درآمدی کی بی سی از ابتدای سال مالی انتهای فروردین‌ماه سال جاری از فروش و ارائه خدمات در کارنامه مالی خود ارائه کرد با رشد ۱۲۴ درصدی روبه‌رو بود و توانست روند خوبی را برای سهامداران خود به ارمغان آورد.

گفتنی است که شرکت کی بی سی در فروردین‌ماه میزان درآمدی تجمیعی که از خود بر جای گذاشت نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی را به همراه داشت، لازم به ذکر است که درآمد تجمیعی این شرکت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان بود نسبت به سال گذشته رشد را تجربه کرد.

"کی‌بی‌سی" در فروردین‌ماه کرکره‌ها را پایین کشید

همان‌طور که گفته‌ شد درآمد تجمیعی "کی بی سی" طی ۴ ماه ابتدایی سال مالی مبلغی برابر با ۲۹۰ میلیارد تومان شناسایی شد، این مبلغ ثبت شده در سامانه کدال دربرگیرنده‌ی ۴۶ درصد از کل درآمد تجمیعی این شرکت در ۱۲ ماهه منتهی به آذرماه ۱۴۰۲ است.

بیشترین درآمدی که "کی بی سی" در فروردین‌ماه از فروش و ارائه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «سایر درآمدها» با ۱۸۹ میلیارد تومان بود و پس از آن نیز شرکت دایا دارو در این مدت زمان ۴ ماهه ۲۹ میلیارد تومان برای شرکت درآمدزایی را به دنبال داشت.

لازم به ذکر است که طبق اخبار مجمع، این شرکت افزایش سرمایه از محل سود انباشته را در دستور کار دارد.

کد خبر 37796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =