افت ۲۸ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۲۸ هزار و ۸۱۲واحد کاهش، معادل ۲.۱۱درصد افت کرد.

به گزارش بیداربورس، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۲۹میلیارد و ۵۱۵میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۸۳هزار و ۹۰۳میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۷۶۴هزار و ۲۹۲دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۴۰.۷۲، ۳۵.۸۴ و ۹.۵۶ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۲۶۹۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۲هزار و ۲۸۰میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۳.۳۲ و ۲۳.۸۳ درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۴ دیماه با ۲۸هزار و ۸۱۲واحد کاهش، معادل ۲.۱۱درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۳۳۴هزارو ۲۸۳واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۵هزار و ۷۰۱واحد کاهش، معادل ۱.۵۹درصد افت کرد و رقم ۳۵۳هزار و ۷۷۲واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۷هزار و ۷۱۸واحد کاهش به رقم ۱۰۲۰هزار و ۱۴۹واحد و شاخص بازار دوم با ۶۸هزار و ۵۵۸واحد کاهش، به عدد ۲ میلیون و ۵۵۳هزار و ۹۵۷واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱.۷۱درصد افت و شاخص بازار دوم با ۲.۶۱درصد کاهش همراه شدند.

کد خبر 12193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =