آقای رئیس جهمور به جای حضور در ورزشگاه آزادی به بورس بیایید

فعال بازار سرمایه با اعلام سقوط وحشتناک بورس در چهار ماه، خواهان حضور رئیس جمهور در بورس به جای ورزشگاه آزادی شد .

به گزارش بیداربورس، مجید مرادی با انتشار مطلبی با عنوان "رئیسی به جای ورزشگاه آزادی به ملاصدرا برود" در تلگرام اعلام کرد: مقرر شده ابراهیم رئیسی 7 بهمن به ورزشگاه آزادی برود تا شاهد فوتبال تیم های ملی ایران و عراق باشد. خوب است مشاوران وی که تاکنون نقش‌ مهمی در رفتارها و گفتارها نداشته اند، یادآوری کنند تیم ملی فوتبال صعود را به جام جهانی تقریبا مسجل کرده و احتمال صعود نکردن از احتمال صعود کردن شاخص بورس بسیار کمتر است.

شاخص بورس در چهار ماه اخیر، سقوط وحشتناکی را شاهد بود که تنها ناشی از غیرمترقبه بودن رفتارها و تصمیمات دولت است. فعالان بازار هنوز حداقل اعتماد مورد انتظار به اوضاع آینده بورس را ندارند و وعده های وزیر اقتصاد هم تنها برای ساعت هایی مُسکن بازار بود.

مشکل بازار سرمایه در دولت است. در تصمیماتی که برای دلار کالاهای راهبردی و نرخ سوخت شرکت ها گرفته می شود. در تصمیمات یک‌سویه و تحمیلی که برای نرخ فروش محصولات شرکت های بورسی گرفته می شود و در انتصاب مدیران بی تجربه ای مانند علی عسگری به مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس.

بنابراین نیازی به رفتن ورزشگاه آزادی نیست. چون صعود تیم ملی قطعی است. همان گونه که سقوط شاخص بورس تاکنون قطعی شده و سهامداری و سهام نداری چندان فرقی ندارند. باید به وضعیت بورس در خیابان ملاصدرا سر بزنید.

اصلا رئیس جمهور می داند شاخص یعنی چه؟ می داند قیمت گذاری اجباری و بی ثباتی و توقع ناپذیری تصمیمات دولت چه بلایی بر سر بازار آورده است؟ به فکر صعود تیم فوتبال نباشید به فکر سقوط شاخص بورس باشید.

منبع: بورس پرس
کد خبر 12397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =