خروج ۱۳ نماد و افزایش سرمایه۳۲۴ درصدی

امروز نماد ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی بسته شد و حجم مبنای دو شرکت فرابورسی تغییر کرد و آخرین روز قبل از افزایش سرمایه ۳۲۴ درصدی هم خواهد بود.

به گزارش بیدار بورس، قبل از شروع معاملات بازار سهام در اولین روز کاری بهمن، نماد شرکت های های وب،  موتور سازان‌ تراکتور سازی،  صنعتی‌ آما،  لیزینگ‌ ایران، سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی‌ و بیمه دی به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت و داروسازی شهید قاضی بدون اعلام زمان بسته شد.

همچنین شرکت های پتروشیمی کرمانشاه و دارویی‌ لقمان، برای یک روز کاری و ماشین سازی نیرو محرکه، ایرانیت،  بیمه حکمت صبا و نگین گردشگری ایرانیان،   برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

علاوه بر ایم امروز آخرین روز داد و ستد سهام ذغال‌سنگ‌ نگین‌ ط‌بس‌ و قبل از افزایش سرمایه ۳۲۴ درصدی است که برای این منظور، دوشنبه مجمع فوق العاده برگزار خواهد شد.

در این میان حجم مبنای نماد معاملاتی فارسیت اهواز از امروز شنبه به یک تغییر کرد و حجم مبنای شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور هم بر اساس مقادیر مرتبط با نحوه حجم مبنا در تابلو بازار زرد، محاسبه و اعمال خواهد شد.

همچنین محدودیت حجمی و حداکثر ۲۰۰ هزار سهمی در هر سفارش برای شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر تعیین شد.

بازارگردانی سهام شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی،  گروه توسعه مالی مهر آیندگان  و متغیرهای بازارگردانی سهام صنایع و معادن احیاء سپاهان هم تغییر کرد.

کد خبر 12482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =