آمادگی ۱۰۰ درصدی بانک ملت برای افزایش سرمایه‌گذاری در پروژه‌های نفت

مدیرعامل بانک ملت ضمن اعلام مراودات مالی ۱۸ میلیارد یورویی با حوزه نفت از آمادگی ۱۰۰ درصدی برای افزایش سرمایه‌گذاری در پروژه‌های صنعت نفت بصورت ارزی و ریالی خبر داد.

به گزارش بیدار بورس، رضا دولت‌ آبادی با بیان اینکه صنعت نفت از اثرگذارترین صنایع در اقتصاد ایران است، گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و سود بالای سرمایه‌گذاری در صنعت نفت، بانک ملت برای همکاری با این صنعت در تمامی بخش‌های آن امیدوار است.

وی افزود: بخشی از منابع پالایشگاه‌های ستاره خلیج فارس، شازند اراک، تهران، بندرعباس، تبریز، آبادان و لاوان در سال‌های گذشته از طریق بانک ملت تأمین مالی شده‌اند. این بانک آمادگی ۱۰۰ درصدی برای افزایش سرمایه‌گذاری در پروژه‌های صنعت نفت بصورت ارزی و ریالی دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: بانک ملت همواره در حوزه نفت و انرژی بیشترین و بزرگ‌ترین نقش و سهم را در تأمین مالی پروژه‌ها به‌ویژه ابرپروژه‌های صنعت نفت، پالایش و پخش، گاز و پتروشیمی داشت.

دولت‌ آبادی مراودات مالی بانک ملت با حوزه نفت را ۱۸ میلیارد یورو دانست و گفت: این بانک تأمین مالی ده‌ها پروژه را در سال‌های گذشته به‌عهده داشته که امروز بخش بسیار زیادی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است و در توسعه و رشد اقتصادی و تأمین منابع ارزی نقش مهمی داشتند.

کد خبر 12914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =