خروج ۵ نماد، رفع گره از دو سهم، ۵ تغییر حجم مبنا و لغو حجم مبنا از۲۰ فرابورسی

نماد ۵ شرکت برای یک ساعت و دو روز کاری بسته و یک نماد دیگر هم تعلیق شد و ۷ سهم نیز مشمول رفع گره و تغییر حجم مبنا شدند و اعمال حجم مبنا بر روی ۲۰ سهم فرابورسی نیز منتفی شد.

به گزارش بیداربورس، قبل از شروع معاملات امروز بازار سهام، نماد شرکت های لیزینگ‌ ایران،  معدنی و صنعتی صبانور،  تجلی توسعه معادن و فلزات و نیلی صنعت کرمان به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت و ماشین سازی نیرو محرکه هم برای دو روز کاری بسته شد.

همچنین نماد شرکت فرابورسی گسترش سرمایه گذاری ایرانیان به دلیل بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر تا ۲۵ بهمن تعلیق شد.

در این میان امروز سهام دو شرکت بورسی سیمان ایلام و سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی که در روزهای گذاشته دارای صف فروش پایداری بودند، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی هستند.

بازارگردانی سهام شرکت های فرابورسی آسیا سیر ارس، صنایع نسوز توکا، عطرین نخ قم و کلرپارس با دامنه نوسان روزانه قیمت و طبق دامنه مجاز نوسان قیمت در بازارهای اول و دوم فرابورس و با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج از امروز انجام می شود .

همچنین حجم مبنای نمادهای  "نبروج و فکمند" به یک تغییر کرد و حجم مبنای نمادهای "جهرم، سفاسی و حگردش" هم  بر اساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد.

در این میان برنامه قبلی فرابورس مبنی بر اعمال حجم مبنا بر ۲۰ سهم از امروز، لغو شده و نمادهای "توسن، سمگا، فرابورس، اتکای، مدیریت، تاپکیش، حآفرین، کلر، شبصیر، کتوکا، دسانکو، شکام، فروی، مادیرا، زنگان، گدنا، فزرین، نطرین، ثتران و حآسا"، مشمول  حجم مبنا نیستند.

کد خبر 12980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =