آخرین آمار از تولید ۲۵ محصول صنایع بورسی و غیربورسی

طبق گزارش وزارت صنعت از آمار تولید ۲۵ محصول صنایع بورسی و غیربورسی، تولید انواع خودرو سواری و وانت با افزایش و کاهش ۲.۱ و ۵.۴ درصدی طی ۹ ماه سال همراه شده است.

به گزارش بیداربورس، طبق جدید ترین آمارهای وزارت صنعت در ۹ ماه سال جاری تولید انواع سواری با رشد ۲.۱ درصدی به بیش از ۶۷۰ هزار دستگاه رسید. در مقابل٬‌ تولید وانت با کاهش ۵.۴ درصدی مواجه شد و به ۵ هزار و ۷۷۲ دستگاه رسیده است.

بر اساس این گزارش، همچنین در بخش اتوبوس٬‌ مینی بوس و ون با تولید ۱۶۶۵ دستگاه، رشد ۲۱.۷ درصدی و در بخش کامیون٬ کامیونت و کشنده رشد ۷۵.۳ درصدی به ثبت رسید.

طی این مدت ۵۰۵ دستگاه کمباین و بیش از ۱۶.۴ هزار تراکتور تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۶.۴ و ۵.۶ درصدی داشته اند.

همچنین میزان تولید روغن نباتی رشد ۴۸.۷ درصدی٬ پودر شوینده افت ۱۵.۱ درصدی٬ کارتن رشد ۱.۵ درصدی، فیبر رشد ۷ درصدی، روغن صنعتی و موتور تصفیه با کاهش ۷.۹ درصدی مواجه شدند.

در این میان، تولید الیاف اکریلیک کاهش ۶۹.۳ درصدی، نخ فیلامنت پلی استر و الیاف پلی استر هم رشد ۱۶ و ۴.۴ درصدی داشتند.

در حوزه تولید چرم نیز رشد ۳۳.۳ درصدی ثبت شد و به ۳۸.۹ میلیون فوت مربع رسید. انواع پاپوش و کفش هم با تولید ۹۹.۸ میلیون زوج رشد ۱.۴ درصدی ثبت کرده اند.

در بخش لوازم خانگی رشد یخچال و فریزر ۱۰.۳ درصد٬‌ ماشین لباسشویی ۲۶.۱ درصد و کولر آبی ۳.۲ درصد و در بخش الکتروموتور کاهش ۱۶.۶ درصدی به ثبت رسید.

کد خبر 13264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =