جلیلی درباره نامه‌ ۱۲۰ صفحه ای و مخالفت با برجام توضیح داد!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به انتشار نامه‌ ۱۲۰ صفحه‌ای گفت: این نامه مربوط به ۶ ماه قبل و در نقد گزارش برجامی دولت روحانی بود!

به گزارش بیداربورس، سعید جلیلی در واکنش به انتشار نامه‌ ۱۲۰ صفحه ای به رهبر انقلاب و در خصوص مذاکرات وین اعلام کرد: این نامه مربوط به ۶ ماه پیش و در نقد گزارش برجامی دولت روحانی در خصوص دستاوردهای برجام بود که با واقعیت مطابقت نداشت.

همیشه مکاتباتی داشتم و وظیفه می‌دانم نظرات را بیان کنم. دولت روحانی در پایان دوره ریاست جمهوری ، گزارشی درباره برجام ارائه داد که پس از بررسی ، مواردی با واقعیات مطابقت نداشت.

طی سه سال اخیر دشمن اعلام کرد به ایران فشار حداکثری وارد می‌کند و در عمل هم این کار را انجام داد اما عده‌ای در داخل مدعی شدند ، ببینید چه مشکلاتی پیش آمده ! دیگر بس است باید با ترامپ گفتگو کرد. همان ترامپی که از برجام خارج شد !

برجام سند طلبکاری ملت ایران است و نشان داد آمریکا پایبند آن نبوده اما عده‌ای فشار آوردند که با همین ترامپ مذاکره کنند. در واقع اگر مسئولان تحلیل درست نداشته باشند ، کسانی با ظاهر خیر خواهی تحلیل غلط القاء می‌کنند و اگر درک درستی از توانمندی‌های داخلی وجود نداشته باشد ، زمان از دست می‌رود و دشمن به هدف می‌رسد.

به گفته یک مقام اروپایی ، اگر فشاری که به ایران تحمیل شده به اروپا وارد می‌شد، نمی‌توانستند ۶ ماه مقاومت کنند. تا جایی که مقامات غربی رسما اعلام کرده ، فشار حداکثری شکست خورده و آمریکا منزوی شده است.

البته دشمن هر زمان از اعمال زور ناامید می‌شود به تزویر روی می‌آورد و وقتی پشت خیمه دشمن می‌رسد، قرآن را بالا می‌آورد. این صحنه را باید درک کرد. دشمنی که به شکست اعتراف می‌کند، چاره را در تزویر می‌بیند. بنابراین نباید اجازه داد دشمن با ابزار تزویر اهداف را دنبال کند.

کد خبر 13409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =