آمادگی استاندار سیستان و بلوچستان برای همکاری با ذوب آهن

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن آمادگی همکاری با ذوب آهن گفت: این شرکت در صادرات محصولات و واردات مواد اولیه نقش بسزایی در توسعه و رونق بندر چابهار ایفا کرد.

به گزارش بیداربورس، حسین مدرس خیابانی در جریان بازدید از نمایشگاه MINING 2022  زاهدان با حضور در غرفه ذوب‌ آهن گفت: با توجه به تولید ریل و ظرفیت تامین نیاز بازار توسط این شرکت، واردات ریل هیچ گونه توجیهی نداشته و کلیه نیازهای ریلی باید از داخل تامین شود.

وی افزود: با توجه به لزوم صرفه‌جویی ارزی و کیفیت بسیار مطلوب و استاندارد ریل‌های ذوب آهن و نیاز استان سیستان و بلوچستان در ساخت و توسعه خطوط راه‌آهن بخصوص پروژه راه‌آهن چابهار-زاهدان که استراتژیک‌ترین و بزرگترین پروژه ریلی محسوب می‌شود، آمادگی همکاری در تمام زمینه‌های صنعتی، ساختمانی و ریلی با این شرکت عظیم صنعتی وجود دارد و با توجه به ظرفیت های این استان از ذوب آهن برای سرمایه‌گذاری در سستان و بلوچستانِ درحال توسعه دعوت می‌شود.

مدرس خیابانی ادامه داد: ذوب‌آهن هم در بحث صادرات محصولات و هم واردات مواد اولیه، نقش بسزایی در توسعه و رونق هرچه بیشتر بندر مهم و استراتژیک چابهار ایفا کرده که امید است این امر تداوم داشته باشد.

بنابراین گزارش، نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و مشارکت ده‌ها شرکت داخلی و خارجی، سوم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان گشایش یافت.

کد خبر 14039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =