دلیل کندی انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث چیست؟

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی دلیل کندی انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث آنها را پیچیدگی‌های حوزه زیرساخت و زمان‌بر بودن طراحی سامانه عنوان کرد.

به گزارش بیداربورس به نقل از تسنیم، محمد باغستانی، مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، در خصوص انتقال سهام عدالت متوفیان به ورثه‌ اظهار کرد: حجم خیلی زیادی برای سهام عدالت مانده بود و عملا ۳ میلیون نفر افراد فوتی بودند و اگر هر کدام از این فوتی‌ها را در نظر بگیریم که ۴ نفر ورثه داشته باشند حدود ۱۲ تا ۱۵ میلیون نفر افراد درگیر این پروژه خواهند بود و به این دلیل زیرساخت‌های متفاوتی را برای این انتقال به ورثه می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه پیچیدگی‌هایی که در حوزه طراحی سامانه و حالت‌های متصوری که برای انتقال‌های قهری متصور است و  این فرآیند به دلیل طراحی سامانه طولانی شد، گفت: امیدواریم ۶ ماه دیگر این سامانه به بهره‌برداری برسد.

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با تاکید بر اینکه در این خصوص کم‌کاری از هیچ ارگانی نبوده، تصریح کرد: حوزه زیرساخت باید مهیا شود که این موضوع پیچیدگی‌های خاصی دارد. همچنین هماهنگی با دستگاه‌هایی مثل ثبت احوال، قوه قضائیه و دفاتر الکترونیک قضایی در حال شکل گرفتن است اما قاعدتا زمانبر خواهد بود.

کد خبر 14134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =