سود سهام عدالت سال ۹۹ به زودی پرداخت می‌شود

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس از پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۹ خبر داد و گفت: پس از وصول از چهار شرکت باقی مانده، سود به حساب ها واریز می شود.

به گزارش بیداربورس، محسن انصاری مهیاری از پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۹ در آینده نزدیک برای همه مشمولان خبر داد و گفت: ۳۶ شرکت سرمایه‌پذیر سهام عدالت که ۳۲ شرکت سود ده بودند، اقدام به واریز سودها کرده و رقم مطلوبی به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز شد که امید است در روزهای آینده بقیه هم پس از وصول، به حساب مشمولان واریز شود.

وی افزود: سال جاری ۲۷۶ شرکت از مجموع ۵۹۰ ناشر سود ده، سود را به رقم ۱۶ هزار میلیارد تومان از طریق سامانه سجام پرداخت کردند. بنابراین از شرکت ها درخواست می‌شود بطور حتم در هیات مدیره‌ها مطرح کرده و سود را به احترام سهامداران از طریق سامانه سجام پرداخت کنند. برای هر سهامدار ناشر باید ۲۵۰ تومان هزینه به سپرده‌گذای پرداخت کند و همه این مبالغ بابت هزینه‌هایی که باید برای این امور انجام دهد، پرداخت و هیچ‌گونه مبلغی برای سود کنار نمی‌گذارد.

انصاری مهیاری ادامه‌ داد: اگر بانک مرکزی موافقت کند، شرکت سپرده‌گذاری به عنوان عضو معتمد اتاق پایاپای پذیرفته می شود و هزینه ها به‌شدت کاهش یافته و استقبال ناشران نسبت به پرداخت سود از طریق سامانه سجام روز به روز بیشتر می‌شود.

کد خبر 14228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =