بزرگترین صرافی رمزارز جهان با محدودیت کاربران روسی مخالفت کرد

بزرگترین مرکز جابجایی رمزارز جهان با محدود کردن میلیون‌ها کاربر روسی مخالفت کرد اما فعالیت بزرگ‌ترین شرکت کشتیرانی کانتینری دنیا در روسیه متوقف شد.

به گزارش بیدار بورس، باینانس بزرگترین مرکز جابجایی رمزارز جهان اعلام کرد: باوجود درخواست اوکراین، تصمیمی برای محدود کردن حساب میلیون‌ها کاربر روسی ندارد. چنین اقدامی با فلسفه موجودیت ارزهای مجازی تناقض کامل دارد اما اقداماتی علیه کسانی که به صورت مستقیم تحریم شده اند انجام خواهد شد.

براساس این گزارش، اما شرکت مرسک دانمارک بزرگ‌ترین شرکت کشتیرانی کانتینری جهان، موقتاً خطوط کشتیرانی با مبدأ و مقصد روسیه را به حالت تعلیق درآورد. این تعلیق شامل همه بنادر روس می‌شود اما مشمول حمل و نقل موادغذایی، پزشکی و کمک‌های بشردوستانه نمی‌شود.

چند شرکت کشتیرانی دیگر شامل اوشن‌ نتورک سنگاپور، لویدز آلمان و ام‌اس‌سی سوئیس هم اقدام مشابهی را در دستور کار قرار داده‌اند.

مرسک دارای خط کشتیرانی به بنادر سن‌پترزبورگ و کالینگراد در ساحل دریای بالتیک، نوروسیسک در دریای سیاه و ولادی وستوک و وستوچنی در شرق دور روسیه بوده و ۳۱ درصد سهام شرکت گلوبال‌پرتز روسیه (دارای ۶ ‌ترمینال بندری در روسیه و دو ترمینال در فنلاند) را در اختیار دارد.

کد خبر 14310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =