دادستان کل خواهان بررسی واگذاری سهام سرخابی‌‎ها از وزیر اقتصاد شد

دادستان کل با هدف حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، خواستار اعمال دقت مضاعف در واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس از جمله بررسی درآمدها و دارایی ها از وزیر اقتصاد شد.

به گزارش بیدار بورس، جعفر منتظری در راستای وظایف برای حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در نامه‌ای به وزیر اقتصاد بر اعمال دقت مضاعف در روند فرایند واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تاکید و اعلام کرد: جوانب مختلف این واگذاری در جلسات آتی شورای عالی بورس مطرح و مورد بررسی اعضا قرار گیرد.

فهرست دقیق دارایی‌ها، بدهی‌های به هنگام شده، پیش‌بینی دقیق درآمدهای آتی، تعیین مالکیت دارایی‌های مندرج در ترازنامه دو باشگاه، مالکیت لوگو و گزارش بازرس‌های قانونی و حسابرس مستقل باشگاه‌ها در جلسه‌ شورای عالی بورس از سوی مسئولین از موارد دیگری است که باید بررسی شود.

بنابراین گزارش در نخستین روز پذیره‌نویسی سهام سرخابی ها با مشارکت ۲۰۰ هزار نفر برای پرسپولیس و ۱۸۰ هزار نفر برای استقلال، رکورد بیشترین میزان شرکت کننده در روز اول شکسته شد. مهلت ۳۰ روزه برای پذیره نویسی در نظر گرفته شد تا هواداران دو تیم با اخذ کد بورسی از فرصت لازم برای مشارکت در این واگذاری برخوردار باشند.

کد خبر 14815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =