مجوز افزایش سرمایه ۶۰۰، ۴۴۴، ۲۱۰ و ۱۵۰ درصدی چهار شرکت صادر شد

چهار شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۴۴۴، ۲۱۰، ۱۵۰ و ۶۰۰ درصدی را از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش بیداربورس، چهار شرکت سازه پویش، رادیاتور ایران، سرمایه گذاری صنایع ایران و پالایشگاه لاوان به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۴۴۴، ۲۱۰، ۱۵۰ و ۶۰۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس،  "خپویش" سرمایه فعلی را از ۳۲.۴ به ۱۷۶.۴ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

سرمایه فعلی "ختور" هم از ۸۵ به ۲۶۳.۵ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

همچنین "وایرا" سرمایه فعلی را از ۸۸ به ۲۲۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته و برای سرمایه گذاری در سهام شرکت‌های بورسی و غیر بورسی اعمال می شود.

در این میان، سرمایه فعلی "شاوان" از ۱۱۴.۳ به ۸۰۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و برای اجرای طرح احداث واحدهای برج تقطیر در خلأ و قیرسازی اعمال می شود.

کد خبر 14830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =