هر مقدار که بتوانیم واکسن تهیه خواهیم کرد

رئیس‌جمهور گفت: اگر دچار موج چهارم کرونا نشویم بازهم همه باید مراعات کنند و شرایط در عید امسال مشابه عید سال گذشته است و در برخی موارد باید بیشتر مراعات شود.

به گزارش بیداربورس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی ضمن تسلیت وفات حضرت زینب کبری(س) اظهار داشت: روز ولادت این بانوی بزرگوار روز پرستار است و پرستاران ما افتخار می‌کنند که مسیر و راه این بانوی بزرگوار را می‌پیمایند.

وی با اشاره به اقدامات کادر درمانی در یکسال گذشته، افزود: این روزها مقداری نسبت به چند ماه حساس‌تر است پیش چون مردم در جنبش و جوش اجتماعی، فرهنگی و تردد و مراودات هستند و در روزهایی به‌سر می‌بریم که تماس‌ها و ترددها مقداری بیشتر شده و فاصله‌ها شاید کمتر مراعات می‌شود و آثار این عدم مراعات دو هفته‌ی بعد دیده می‌شود.

رئیس‌جمهور گفت: همه می‌خواهیم که عید آرامی برای مردم وجود داشته باشد و خانواده‌ها بتوانند سنت‌های این ایام را برگزار کنند ولی این سنت‌ها نه به شکل سابق؛ اگر دچار موج چهارم کرونا نشویم بازهم همه باید مراعات کنند و شرایط در عید امسال مشابه عید سال گذشته است و در برخی موارد باید بیشتر مراعات شود.

روحانی خاطر نشان کرد: مردم ما در این ۱۳ ماه همکاری داشته‌اند و این ایام هم باید بیشتر مراقبت کنند و مراودات باید کمتر شود و مراعات‌ها هم افزایش یابد.

وی به آغاز واکسیناسیون در دهه فجر امسال پرداخت و خاطر نشان کرد: شرایط ما در هفته‌های پیش رو هم برای کادر درمان و هم برای افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای بهتر خواهد شد توان دولت برای خرید واکسن متمرکز است و هر مقدار که بتوانیم واکسن را تهیه می‌کنیم.

کد خبر 1489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =