رشد ۹ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۹ هزار واحد افزایش، معادل ۰.۶۱ درصد رشد کرد.

به گزارش بیداربورس، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۴۵میلیارد و ۴۵۸میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۵۴هزار و ۱۷۳میلیارد ریال در بیش از ۴میلیون و ۵۰هزار و ۵۹۹دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۱۲.۷۷ و ۲۲.۸۴ درصد کاهش و ۳۸.۵۸ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۴۶۱۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۷هزار و ۶۱۷میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۰.۷۱ و ۲۱.۰۹ درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۹هزار و ۲۰۴واحد افزایش، معادل ۰.۶۱درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۵۲۱هزارو ۴۲۳واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۱۰هزار و ۱۹۶واحد افزیش، معادل ۲.۵۴درصد رشد کرد و رقم ۴۱۱هزار و ۶۲۷واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۰۸۵واحد افت به رقم ۱۱۶۹هزار و ۳۹واحد و شاخص بازار دوم با ۴۵هزار و ۸۲۵واحد افزایش، به عدد ۲ میلیون و ۸۹۴هزار و ۵۸۱واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۱۸درصد افت و شاخص بازار دوم با ۱.۶۱درصد رشد همراه شدند.

کد خبر 16216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =