ابهام در واریز یارانه به ۷۷ میلیون نفر و وعده وزیر به جاماندگان

وزیرتعاون با ادعای برقراری یارانه کارگران، گفت: همه افرادی که به هر دلیلی که یارانه نمی‌گیرند می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

به گزارش بیدار بورس، طبق ادعای دیشب احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، بیش از ۷۷ میلیون نفر یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی گرفته اند اما بررسی های اولیه نشان می دهد برخی از افراد طبقه ضعیف و توسط و کارمند، مشمول این واریزی نشده و معلوم نیست عدد ۷۷ میلیون نفری تا چه قابل اتکا باشد و چگونه این ابهام برطرف خواهد شد؟

براساس  این گزارش، علاوه بر این سایت اعلامی برای معترضین به عدم دریافت به نشانی hemayat.mcls.gov.ir دچار اختلال شده و با سرعت بسیار پایین، امکان ثبت اعتراض ندارد!

از سوی دیگر شب گذشته به دلیل تعجیل و اقدام فوری مسئولان (در پرداخت یارانه جدید تا قبل از پایان سخنان رئیسی) برای برخی مشمولین، دوبار یارانه واریز شده که یارانه دوم برگشت داده شد!

در این رابطه حجت الله عبدالملکی گفت: ممکن است افراد، متمول و از دهک دهم که دارای وضع مالی مناسب هستند، جواب مثبتی دریافت نکنند ولی یارانه کارگران برقرار بوده و در غیر این صورت یارانه این گروه واریز خواهد شد. بزودی فعالیت سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها شروع و همه افزادی که به هر دلیلی که یارانه نمی‌گیرند می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

وی همچنین از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: اگر هم به هر دلیل به اردیبهشت نرسد، قطعا معوقات از ابتدای فروردین پرداخت خواهد شد و در حقوق خرداد لحاظ خواهد شد.

کد خبر 16613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =