ادامه دار شدن اعتماد حقیقی‌ها به بورس + تحلیل "تکنو"

در پایان معاملات امروز(دوشنبه، بیست‌وششم اردیبهشت) شاخص کل بورس پس از رشد ۱۰هزار و ۸۱۸واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۸۳هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با افزایش یک درصدی مواجه شد.

به گزارش بیدار بورس،  شاخص کل بورس برخلاف روز گذشته امروز روند مثبتی را در پیش گرفت و سرانجام توانست بیش از ۱۰ هزار واحد رشد کند.   
برخی کارشناسان بر این باور بودند که امروز به دلیل عرضه اولیه شاخص کل کمی افت خواهد داشت اما بر خلاف انتظارها شاخص رشد خوبی را تجربه کرد و نمادهای بزرگ بازارهم به این روند مثبت بازار دامن زدند.
هر چند که حجم معاملات امروز بازار مانند دیروز رکوردشکنی نکرد اما ورود پول حقیقی نشان داد که اعتماد به بازار بازگشته است.
به گفته کارشناسان اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شاخص کل مقاومت را خواهد شکست و موفق به فتح کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد خواهد شد.  
امروز در گروه خودروئی ها و بانک‌ها همزمان با انتشار دستورالعمل نحوه تشکیل و ساماندهی FATF از سوی بانک مرکزی، دوباره حرف و حدیث‌ها بر سر توافق با غرب و حذف تحریم‌ها شنیده می‌شود.  

در معاملات امروز چه خبر؟

حقوقی‌ها امروز ۱۶۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «آسیاتک»، «شستا»، «شپنا»، «فملی»، «خودرو»، «خساپا» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای «فجهان»، «فزر»، «توسن»، «تجلی»، «گدنا»، «کرمان» و «وکبهمن» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به هفت هزار و ۴۲۰میلیارد تومان رسید.

تحلیل سهم "تکنو"

کد خبر 16870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =