جاماندگان از صعود، بالاخره رشد میکنند؟

مدیر معاملات کارگزاری بورس‌بیمه‌ایران درخصوص سهام پرپتانسل بازار گفت: صنعت بانکی(وبصادر، وتجارت و وبملت) و شستا به دلیل عقب ماندن از رشد بازار پتانسیل صعود دارند 

*بازارامروز 
بازار افت خاصی نخواهد داشت
سجاد دولت دوست، مدیر معاملات کارگزاری بورس‌بیمه‌ایران در گفت‌وگو با بیداربورس در رابطه با روند این روزهای بازارسرمایه گفت: در حال حاضر شاخص در محدوده‌ای است که تاکنون دوبار در این محدوده قرار گرفته اما اصلاح کرده و نتوانسته بالاتر برود.
به گفته وی شاخص‌بورس به این محدوده حساسیت دارد اما این روزها فروشنده زیادی در بازار نیست بنابراین انتظار افت خاصی در بازار وجود ندارد. 

فتح کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی 
دولت‌دوست در ادامه گفت: احتمالا بازار بعد از یک توقف حرکتی به سمت کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی حرکت خواهد کرد. 
این کارشناس بازارسرمایه نرخ تورم را یکی از دلایل رشد این روزهای بورس دانست و اظهار کرد: افزایش نرخ تورم موجب این شده که در گزارشات فصلی خوب در بهار ۱۴۰۱ داشته‌باشیم.

*بازارفردا
صعود آرام بازار بدون برجام 
مدیر معاملات کارگزاری بورس‌بیمه‌ایران، در خصوص پیشبینی روزهای آینده بازار بیان کرد: تا زمانی که اخبار جدیدی از مذاکرات نیاید بازار حرکتی آرام و رو به رشد خواهد داشت. 

*صنعت پرپتانسیل
شستا و بانکی‌‎ها جاماندن
این کارشناس بازار در خصوص صنایع و سهام پرپتانسیل گفت: صنعت بانکی(وبصادر، وتجارت و وبملت) به دلیل عقب ماندن از رشد بازار پتانسل صعود دارد و در حال حاضر منتظر اخباری برای رشد است. 
به عقیده وی سهام شستا نیز مانند صنعت بانک به دلیل عقب ماندن از رشد مستعد صعود است.

کد خبر 16879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =