روغن موتور قدیمی ترین شرکت بورس و سه هم گروه هم ۲۵ درصد گران شد

قدیمی ترین شرکت بورس به همراه سه شرکت هم گروه از دریافت مجوز افزایش ۲۵ درصدی نرخ انواع روغن موتور بنزینی و دیزلی خبر دادند که از دیروز اعمال شد.

به گزارش بیداربورس، شرکت نفت پارس به عنوان قدیمی ترین شرکت که از سال ۱۳۴۶ در بورس ایران حضور دارد به همراه سه شرکت هم گروه از دریافت مجوز افزایش ۲۵ درصدی نرخ انواع روغن موتور بنزینی و دیزلی خبر داد که از دیروز اعمال شد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

براین اساس، مهران حیدری بازرس انجمن پالایشگاه های روغن سازی اعلام کرد: طبق اعلام مراکز نظارتی از جمله سازمان حمایت، چهار شرکت عضو این انجمن شامل نفت بهران، نفت پارس، نفت ایران و نفت سپاهان، مشمول دریافت افزایش قیمت شده اند.

لذا با توجه به اینکه افزایش مذکور منجر به تغییرات درآمدی صورت های مالی می شود، مراتب پس از دریافت مجوز کتبی و اثرات احتمالی سود و زیانی شرکت ها به تفکیک توسط هر شرکت متعاقباً اعلام می شود.

به این ترتیب، انواع روغن موتور بنزینی و دیزلی "شنفت" ۲۵ درصد افزایش یافت که افزایش قیمت مذکور به دلیل افزایش هزینه های تولید شامل قیمت لوبکات، نرخ ارز و به تبع آن مواد افزودنی، مواد اولیه وارداتی، مواد بسته بندی و سایر هزینه ها است و از دیروز اعمال شد.

کد خبر 17481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =