بورس لبه پرتگاه + تحلیل سهم "فمراد"

در اولین روز معاملاتی دومین هفته تابستان، شاخص کل با کاهش ۱۲هزار و ۸۴ واحدی همراه شد و تا سطح یک میلیون و ۵۰۱ واحدی عقب نشینی کرد.

به گزارش بیدار بورس، شاخص کل بورس در حالی اولین روز هفته را پشت سر گذاشت که با نزول ۱۲ هزار واحدی در آستانه سقوط به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی قرار گرفت.  
شاخص هم‌وزن نیز هم‌سو با شاخص کل افت نسبتا سنگینی را تجربه کرد و بیش از ۴ هزار واحد ریزش داشت.  
بسیاری از کارشناسان معتقدند به اتمام رسیدن مذاکرات برجام در دوحه بدون اینکه نتیجه‌ای مشخص اعلام شود بازار را سردرگم کرده و به احتمال خیلی زیاد در هفته پیش‌رو بازار به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی سقوط می‌کند.  
برخی دیگر از کارشناسان بر این باورند که این روزها بورس بیش از حد تحت تاثیر اخبار قرار گرفته و افزایش قیمت دلار و بازگشت آن به کانال ۳۲ هزار تومان نیز بورس را از احتمال عدم احیای برجام نگران کرده و برای همین واکنش هیجانی از خود نشان می‌دهد اما این واکنش مقطعی بوده و بازار پس از اصلاحی کوتاه مدت به مسیر خود بازخواهد گشت.  

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                             
 در پایان معاملات امروز(شنبه، یازدهم تیرماه) شاخص کل بورس پس از افت ۱۲هزار و ۸۴ واحدی در ارتفاع  یک میلیون و ۵۰۱ واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش بیش از ۴هزار و ۲۷۸  مواجه شد.

 صدرنشین بیشترین رشد امروز  
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "قاروم" که صدرنشین بیشترین رشد ۳۰ روزه بود، می‌اندازیم.          

بورس لبه پرتگاه + تحلیل سهم "فمراد"

                                                                                                            

کد خبر 18720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =