بورس چهار طبقه از ساختمان جدید را برای اجاره به مزایده گذاشت

شرکت بورس تهران چهار طبقه از ساختمان جدید را شامل هر طبقه ۷ واحد و ۱۵۰ متر مربع برای هر واحد را برای اجاره به مزایده گذاشت.

به گزارش بیداربورس، شرکت بورس تهران چهار طبقه از ساختمان جدید واقع در سعادت آباد شامل ۷ واحد مجزا به متراژ تقریبی ۱۵۰ متر مربع برای هر واحد را برای اجاره به مزایده گذاشت و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، "بورس" اعلام کرد: در نظر دارد چهار طبقه از ساختمان جدید الاحداث سعادت آباد هر طبقه مشتمل بر ۷ واحد مجزا به متراژ تقریبی ۱۵۰ متر مربع برای هر واحد را از طریق مزایده اجاره دهد.

از متقاضیان دعوت می شود جهت بازدید از واحدهای قابل اجاره و کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص شرایط و کیفیت فضاها و دریافت اسناد شرکت در مزایده از دوشنبه ۲۰ تا ۳۰ تیر به مدیریت توسعه و نگهداری ساختمان واقع در طبقه دوم ساختمان سعادت آباد مراجعه کنند.

براساس این گزارش، فرایند ساخت ساختمان جدید شرکت بورس تهران با ۳۴ هزار متر و ۳۰۰ پارکینگ از مهر ۸۹ آغاز شده و قرار بود دی ۹۶  بعد از حدود ۴۰ سال از ساختمان فعلی واقع در خیابان حافظ به سعادت آباد منتقل شود که به دلیل طولانی شدن فرایند ساخت توسط پیمانکار و همچنین لزوم دریافت پایان کار به تعویق افتاد.

کد خبر 19147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =