امضای تفاهم‌نامه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و شرکت جهان صادرات سینا

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و شرکت جهان صادرات سینا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش بیداربورس به نقل از روابط‌عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و شرکت جهان صادرات سینا ۱۶ اسفندماه سال‌ جاری با حضور آقایان رسول محمدی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مسعود نمازی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت جهان صادرات سینا و جمعی از مدیران عالی‌رتبه دو طرف قرارداد در ستاد مرکزی این بنگاه اقتصادی خصوصی برگزار شد.

 ارتقای بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشاورزان و تولیدکنندگان خرد و متوسط در تامین مستقیم و بدون واسطه محصولات کشاورزی و غذایی مورد نیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با توجه به تعهدات و موارد توافق شده، از جمله مفاد این قرارداد همکاری است.

در سال‌های اخیر شرکت رفاه به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی و خدمت‌رسان به مردم، با ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آنها می‌توان به بانک ملی ایران در قالب اجرای طرح رفاه ملی، قوه قضاییه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان بهزیستی، سازمان غذا و دارو، بانک‌های معتبر کشور، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین‌نت، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، شرکت ملی پست ایران، بانک پارسیان و... اشاره کرد.

گفتنی است انعقاد همکاری با شرکت‌ها، سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های خصوصی و دولتی از برنامه‌های جاری شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه جهت تحقق اهداف بلندمدت سازمانی این بنگاه اقتصادی خصوصی است.

کد خبر 1939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =