دهن کجی بورس به برجام؟ + تحلیل سهم "خاذین"

حقیقی‌ها در معاملات امروز بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان از بازار خارج کردند؛ شپنا با ۳۹، های وب با ۱۹ و پترول با ۱۴ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول حقیقی را ثبت کردند و در نقطه مقابل، خساپا با ۷۰، وساپا و سمگا با ۸ میلیارد تومان شاهد بیش‌ترین ورود پول حقیقی بود. به نظر می رسد که با توجه به اخبار برجامی، حقیقی‌های بازار از صنایع دلاری به سمت صنایع ریالی رفته اند.

به گزارش بیدار بورس، بازارسرمایه آخرین روز هفته را در حالی به پایان رساند که بیش از ۸ هزار واحد افت را تجربه کرد.  
این روزها شاهد مخابره شدن اخبار مثبت برجامی و قوت گرفتن احتمال احیای برجام هستیم اما بازارسرمایه همچنان به روند منفی خود ادامه می‌دهد حالا سوالی که پیش می‌آید این است که دلیل دهن‌کجی بورس به اخبار مثبت برجامی چیست؟  
در بازار امروز شاهد صف خرید میلیونی در گروه خودرویی‌ها بودیم در این گروه کشمکش بر سر عرضه خودرو لوکس در بورس کالا بالاخره به نخستین معامله دو خودرو چینی در رینگ صنعت تالار نقره‌ای انجامید که نسبت به قیمت کارخانه با افزایش ۲۰ درصدی روبرو بود همچنین در مقایسه با نرخ بازار آزاد نیز حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد پایین‌تر معامله شد که برای مصرف کننده واقعی یک پاداش شیرین به حساب می‌آید.  

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                              
 در پایان معاملات امروز(چهارشنبه، بیست‌وششم مردادماه) شاخص کل بورس پس از افت  ۸ هزار و ۱۰۵ واحدی در ارتفاع  یک میلیون و ۴۵۱ هزار واحدی قرار گرفت اما شاخص هم‌وزن در ادامه روند صعودی این هفته با ۴۵۱ واحد رشد به محدوده ۳۹۹ هزار واحدی رسید.
                  
صدرنشین بیشترین رشد 
در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "خاذین" که امروز جز صدرنشینان ورود پول هوشمند بود، می‌اندازیم.            

دهن کجی بورس به برجام؟ + تحلیل سهم "خاذین"

                                                                                                           

منبع: بیدار بورس
کد خبر 20480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =