کتاب «فنون معامله‌گری» به کتابخانه سازمان بورس رفت

توجه به زمان مهم‌ترین دارایی معامله‌گران بازارهای مالی محسوب می‌شود که به افزایش بازدهی می‌انجامد و این کار با شناخت فنون معامله‌گری و متناسب‌سازی با ساختار ذهنی و روانی معامله‌گر است که در کتاب «فنون معامله‌گری» سعی شده تا به مهم‌ترین فنون معامله‌گری اشاره شود.

به گزارش بیدار بورس، علم اقتصاد در راستای استفاده بهینه از منابع محدود راهکارهایی را در بخش خرد و کلان پیشنهاد می‌دهد. یکی از مهمترین منابع محدود در اختیار انسان، زمان است که اقتصاد برای استفاده بهینه از این منبع مهم، از اصطلاح بهره‌وری استفاده می کند. بهره‌وری به معنای ترکیب بهینه سایر منابع با توجه به اثربخشی و کارایی است. اثربخشی به استفاده از منابع در مسیر رسیدن به هدف و تامین نیاز اصلی اشاره دارد و کارایی به حداکثر کردن استفاده از منابع، به عبارت دیگر اثر بخشی انجام کار درست و کارایی درست انجام دادن کارها است.

کتاب «فنون معامله‌گری» نوشته محمدرضا قاسمی توسط انتشارات چالش در ۱۸۷ صفحه منتشر شده است. این کتاب به دنبال ارائه راهکارهایی برای افزایش کارایی معامله گران در بازارهای مالی به ویژه بازار سرمایه است. توجه به زمان مهم‌ترین دارایی معامله‌گران بازارهای مالی محسوب می‌شود که به افزایش بازدهی می‌انجامد و این کار با شناخت فنون معامله‌گری و متناسب سازی با ساختار ذهنی و روانی معامله‌گر است که در این کتاب سعی شده تا به مهم‌ترین فنون معامله‌گری اشاره شود.

این کتاب به تازگی به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه‌گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

نتیجه این تلاش گردآوری بیش از ۶۷۹۴ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، ۵۳۴۵ عنوان کتاب فارسی، ۳۰۲۸ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۸۴۱۹ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شده است.

علاقه مندان برای جستجو در منابع کتابخانه می توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspx مراجعه یا با شماره تلفن ۸۴۰۸۳۱۹۱ تماس بگیرند.

آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه ۴

کد خبر 20545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =