موضع مدیرعامل "فولاد" در فساد ۹۱ هزار میلیاردی اعلام شد

مدیرعامل فولاد مبارکه درباره پرونده فساد ۹۱ هزار میلیارد تومانی اعلام موضع کرد از همکاری با نهادهای نظارتی و تغییرات بسیار در مناصب مدیریتی طی ۱۰ ماه اخیر خبر داد.

به گزارش بیدار بورس، محمد یاسر طیب‌نیا که مهر سال گذشته جانشین حمیدرضا عظیمیان در مدیریت شرکت فولاد مبارکه شده در خصوص گزارش تحقیق و تفحص مجلس از تخلفات دوره گذشته‌ِ مدیریت شرکت به فارس گفت: فولادمبارکه قطعا هر گونه همکاری را با نهادهای نظارتی برای روشن شدن ابعاد این مسئله انجام خواهد داد. تشخیص جرم و تخلف موارد این پرونده در صلاحیت قوه قضائیه است.

وی افزود: اصلاحات بسیاری از زمان قبول مسئولیت انجام شده و اولین تغییرات در دولت جدید هم مربوط به فولاد مبارکه بود. چرا که یکی از بزرگترین انحرافات، انتصاب افراد فاقد تخصص در مناصب مدیریتی بود که بر اساس رانت و سفارش سیاسیون انجام شده بود. موضوعی که می‌توانست نقطه آغاز انحراف باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: شرایط فعلی شرکت بسیار مطلوب است و به لحاظ شاخص‌ها و رکوردهای تولید و حرکت پرشتاب پروژه‌های توسعه نسبت به روند قبل با وضعیت بسیار بهتری در حال انجام است. به طوری که ضمن برجا گذاشتن ده‌ها رکورد تولید در چند ماه اول سال بالغ بر ۱۰ درصد رشد میانگین در خطوط تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل برجای گذاشت.

طیب‌نیا گفت: در بخش توسعه خبرهای خوشی برای سهامداران وجود دارد که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد. هر جا سازمان بازرسی کل و نهادهای نظارتی درخواست همکاری داشتند، فولاد مبارکه بطور جدی همکاری کرد. زیرا حضور ناظر بیرونی، فرصتی برای شناسایی شکاف‌های احتمالی است.

به گفته وی، طی ۱۰ ماه اخیر، چند ده تغییر و جابجایی در مناصب مختلف مدیریتی در گروه فولاد مبارکه در فرایندی مستمر و البته آرام به جهت صیانت از جریان تولید، رقم خورد تا از ظرفیت افرادی که به سیاست‌های جدید متعهد بوده و همراهی لازم را دارند، بهره برد.

کد خبر 20595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =