نماد پرسپولیس فردا در فرابورس باز می‌شود

نماد باشگاه پرسپولیس پس از درج در فرابورس، فردا برای اولین بار در تابلو نارنجی بازار پایه گشایش می‌یابد و سهام آن داد و ستد می شود.

به گزارش بیداربورس، مدیریت عملیات بازار شرکت فرابورس اعلام کرد: با درج نماد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در تابلو نارنجی بازار پایه ، نماد این شرکت در جلسه معاملاتی فردا، چهارشنبه ۹ شهریور گشایش می یابد.

بنابراین گزارش، فرایند پذیره نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه دو باشگاه ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز و ۳۵۰.۵ میلیارد تومان عاید باشگاه پرسپولیس و ۳۵۹ میلیارد تومان نیز عاید باشگاه استقلال شد.

براساس این گزارش، دوم شهریور بود که طلسم حضور اولین باشگاه فوتبال در بازار سهام شکسته و نماد استقلال در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس با محدودیت حجمی ۱۰ هزار سهمی گشایش یافت و هر سهم استقلال با قیمت ۴۰۵ تومانی، معامله شد اما تا به امروز به ۳۹۲ تومان رسیده است.

در این رویداد در برابر فروش هزار و ۷۹۴ سهامدار ( از جمله ۲۸ حقوقی)، ۲ هزار و ۳۴۳ سهامدار حقیقی و ۱۰ حقوقی حاضر به خرید بیش از ۱۴۳.۷ میلیون سهم استقلال به ارزش بیش از ۵۸.۲ میلیارد تومان شدند.

کد خبر 20965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =