تولید انبوه هایما S۸ از ماه آینده آغاز می‌شود

مدیرعامل ایران‌ خودرو خراسان از آغاز تولید انبوه هایما S۸ از مهر، معرفی X۷ در بهمن و شروع تولید آزمایشی خبر داد.

به گزارش بیدار بورس، بیژن زاهدی فرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد گفت: تولید انبوه هایما S۸ از مهر سال جاری آغاز می‌شود. نمونه‌های اولیه محصول به تولید رسیده و تا پایان سال، تولید پنج هزار دستگاه هدف‌گذاری شده است. X۷ دیگر محصول ایران‌ خودرو خراسان است که بهمن ماه معرفی و تولید آزمایشی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: ایران‌خودرو خراسان در پی تحقق اهداف راهبردی، سال گذشته وانت آریسان را به سبد محصولات اضافه کرد و برنامه تولید این محصول روزانه ۴۰ دستگاه است که با تامین به موقع قطعات امکان افزایش به ۷۰ دستگاه نیز وجود دارد. این سایت تولیدی، تجربه تولید ۱۶۴ هزار دستگاه در سال را نیز داشته‌ است.

این مقام مسئول ادامه داد: تاکنون حدود ۸۵ درصد برنامه‌های تولید سال جاری محقق شد. ‌مجموع اقدامات انجام شده در سال حاری تاکنون منجر به اشتغال ۳۴۱ نفر شده که تا پایان سال بالغ بر۷۵۰ نفر خواهد شد. از دیگر اهدافی که در بهمن ماه محقق خواهد شد، افزایش تیراژ تولید خودروهای شاسی بلند ایران‌خودرو است که به ظرفیت تولید روزانه ۲۲۰ دستگاه خواهد رسید.

به گفته زاهدی فرد، سایت خراسان دارای زنجیره کامل تولید خودرو  است و با مشخص شدن خودروی جایگزین پارس در خراسان، پروژه احداث سالن پرس در این سایت در دست مطالعه و تصمیم گیری است. با اجرای این پروژه، ایران خودرو خراسان به قطب سوم خودروسازی ایران تبدیل می شود که این اقدام باعث رونق صنعتی و اقتصادی استان خواهد شد.

کد خبر 21157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =