افت ۲۶ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۲۶هزار و ۵۳۷واحد کاهش، معادل ۱.۸۴ درصد افت کرد.

به گزارش بیداربورس، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۲۳میلیارد و ۴۵۷میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۹۸هزار و ۳۱۴میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۳۹۹هزار و ۱۳۸دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۲۰.۸، ۱۳ و ۱۹ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۵۷۳۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۷۵هزار و ۳۴۲میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۳.۱۰ درصد افزایش و ۵.۵۳ درصد کاهش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۲۶هزار و ۵۳۷واحد کاهش، معادل ۱.۸۴ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۴۱۲هزارو ۸۵۹واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با هزار و ۵۷۴واحد افزایش، معادل ۰.۳۸درصد رشد کرد و رقم ۴۱۰هزار ۳۲۶واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۶هزار و ۴۵۸۷واحد افت به رقم یک میلیون و ۵۲هزار و ۲۴۰واحد و شاخص بازار دوم با ۳۲ هزار و ۲۹۸واحد افت، به عدد ۲ میلیون و ۷۹۰هزار و ۷۴۵واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۴۵درصد کاهش و شاخص بازار دوم با ۱.۱۴درصد افت همراه شدند.

منبع: تسنیم
کد خبر 21345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =