مجوز افزایش سرمایه ۳۴۴، ۲۰۰ و ۲۰ درصدی سه شرکت صادر شد

سه شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۳۴۴، ۲۰۰ و ۲۰ درصدی از سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی را گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش بیدار بورس، سه شرکت شیمیایی کیمیاگران امروز،  پشم شیشه ایران و بیمه آرمان به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۳۴۴، ۲۰۰ و ۲۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس،  "شکام" سرمایه فعلی را از ۹۰ به ۴۰۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

همچنین سرمایه فعلی "کپشیر" از ۵۰ به ۱۵۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای انتقال کارخانه و نوسازی ماشین آلات اعمال می شود.

مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۱۵۰ به ۲۵۰ میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی شدن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.

در این میان،  "آرمان" سرمایه فعلی را از ۲۵۰ به ۳۰۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل آورده نقدی سهامداران اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی و احراز شرایط بیمه مرکزی می شود.

مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۳۰۰ به ۵۰۰ میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران موافقت و اختیار عملی شدن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز سازمان و بیمه مرکزی نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.

کد خبر 22152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =